Opiniile clienților

Opiniile clienților

Politica de livrare a comenzilor:

Echipa noastră depune toate eforturile pentru a procesa comenzile cât mai rapid, în cel mai scurt timp de livrare posibil. 

În general, comenzile sunt livrate în termen de 2-5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, însă datorita fluctuațiilor de stoc, termenul de livrare poate crește până la 20 de zile lucrătoare. În situația în care produsul nu poate fi comandat din motive logistice se optează pentru înlocuirea produsului cu un produs similar sau se returnează contravaloarea produselor comandate.

Pentru coletele mai voluminoase (baterii, kit-uri de montaj, panouri fotovoltaice) există posibilitatea ca livratorul să nu aibă sistem de descărcare (lift și/sau transpaleta), datoria descărcării rămâne în sarcina clientului. De asemenea livratorul nu are voie să manevreze marfa în momentul descărcării, nefiind în atribuțiile acestuia.

Costul livrării va fi afișat în momentul finalizării comenzii și poate varia în funcție de locația de livrare, dimensiunea și greutatea coletului.

Vă rugăm să verificați cu atenție adresa de livrare introdusă în momentul plasării comenzii, pentru a evita eventuale întârzieri sau neplăceri.

Dacă coletul dvs. nu a ajuns în termenul specificat, vă rugăm să ne contactați imediat telefonic sau prin e-mail și vom face tot posibilul pentru a remedia situația.

Cumpărătorul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:

Coletele prezintă deteriorări severe;

Produsele au fost livrate / facturate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat. Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Daca se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.

Produsele prezintă defecte de fabricație;

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunța la cumpărare, fără penalități şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. De asemenea, în conformitate cu art. 7 alin. 1 din O.G. 130/2000, Cumpărătorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în scris, în termen de 14 zile de la data primirii produsului/produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cădea, conform legii, în sarcina Cumpărătorului.

Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura atașată, să nu prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare.

Produsele personalizate nu pot fi returnate. Vă rugăm să aveți în vedere că aceste produse sunt create după configurațiile specificate de dumneavoastră, deci nu pot fi schimbate sau returnate.

Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Cumpărătorul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Cumpărător. În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face prin virament bancar în contul indicat de Cumpărător în cel mult 14 de zile de la primirea produsului returnat.

Politica de Returnare: Clientii pot returna produsele achiziționate, conform dreptului de retragere, direct la adresa noastră (Str. Constantin Dobrogeanu Gherea, Nr. 1, Argeș, 110104 Pitești). Vă rugăm să rețineți că returnarea produselor este responsabilitatea clientului, inclusiv costurile asociate transportului. Nu vom accepta returnări în care ni se solicită să acoperim costurile de transport.

Garanție: Ne angajăm să oferim produse de cea mai înaltă calitate. În acest sens, oferim o garanție de 5 ani pentru produsele Victron Energy și o garanție standard de 2 ani pentru celelalte produse, valabilă de la data achiziției, conform facturii. Pentru a beneficia de serviciile de garanție, este necesar să păstrați factura ca dovadă a achiziției.

Pentru mai multe detalii sau în cazul în care aveți întrebări specifice, vă invităm să ne contactați prin intermediul paginii de contact a site-ului.

Vă mulțumim pentru încrederea acordată și vă asigurăm că vom face tot ce ne stă în putință pentru a vă livra comanda în cel mai scurt timp posibil și în condiții optime.